Log in

Destiny 2 | GameCensor

In een exclusief interview met Kotaku doet game director Luke Smith een boekje open over de veranderingen die we gaan merken in Destiny 2. Maar, misschien belangrijker, ook wat er niet zal veranderen.

Veel fans van Destiny hopen dat de release van het tweede deel antwoorden over mysteries met zich meebrengt. Game director Luke Smith doet in een exclusief interview met Kotaku een boekje open over het nieuwe verhaal en de nieuwe functionaliteiten van Destiny 2.

Wat we al wisten was dat er een nu een interactieve kaart komt. Hierop kunnen de spelers evenementen en quests markeren en volgen. Hierdoor moet het makkelijker worden om te vinden wat je zoekt en om makkelijker de plezieren van de game te ervaren. Om dezelfde reden is er een fast-travel functionaliteit aanwezig.

Wie enorm zat te popelen om bij aanvang van de release gelijk in de rangen van PVP te stijgen, zal nog even geduld moeten hebben. Smith geeft aan dat die functionaliteit pas halverwege augustus uitontwikkeld zal zijn en pas later na de release toegevoegd zal worden aan de game.

En tot slot natuurlijk het verhaal. Een van de grote kritieken over Destiny was dat je het verhaal niet mee kon krijgen zonder externe hulp van websites en codexes in te schakelen. We wisten al dat hier verandering in ging komen met de komst van Destiny 2. Veel fans hoopten dat nu eindelijk duidelijk zou worden wat The Darkness is, maar deze hoop is tevergeefs. Smith geeft aan dat Bungie zelf nog niet weet wat The Darkness is. Dit zal dus niet duidelijk worden in de nieuwe game.


Bron:

Tags:

Lees verder:

Tegenwoordig hebben we een aantal huisregels die gelden voor alle reacties. Je leest er hier alles over.